Συχνές Ερωτήσεις Κρατήσεις εισιτηρίων

Τι περιλαμβάνεται στην τιμή;

Όλες οι παροχές που αναφέρονται κάτω από τον τύπο δωματίου περιλαμβάνονται στην τιμή του δωματίου. Για να δείτε τις παροχές, απλά κάντε κλικ στο όνομα δωματίου. Μπορείτε να δείτε αν το πρωινό ή οτιδήποτε άλλο, όπως οι φόροι, περιλαμβάνονται μετακινώντας τον κέρσορα στο κείμενο στη στήλη 'Όροι'. Αυτή η πληροφορία θα περιλαμβάνεται επίσης στο email επιβεβαίωσης και στο ‘Η Κράτησή μου’.

Μπορώ να κάνω κράτηση χωρίς πιστωτική κάρτα;

Απαιτείται έγκυρη πιστωτική κάρτα για την εγγύηση της κράτησης στο ξενοδοχείο. Ωστόσο, μπορείτε να κάνετε κράτηση χρησιμοποιώντας την πιστωτική κάρτα κάποιου άλλου, δεδομένου ότι έχετε την άδειά του. Σε αυτή την περίπτωση, παρακαλείστε να αναφέρετε το όνομα του κατόχου της κάρτας και ότι έχετε την άδειά του για τη χρήση της στο πεδίο για 'Σχόλια' κατά την πραγματοποίηση της κράτησης.

Πώς μπορώ να ξέρω ότι η κράτησή μου έχει επιβεβαιωθεί;

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας της κράτησης, εμφανίζεται η σελίδα επιβεβαίωσης. Αυτή η σελίδα εμφανίζει όλα τα στοιχεία της κράτησής σας, όπως τον αριθμό κράτησης και τον κωδικό pin, έτσι ώστε να μπορείτε να δείτε την επιβεβαίωσή σας online στο ‘Η Κράτησή μου’. Σας στέλνουμε επίσης ένα email επιβεβαίωσης με όλα τα στοιχεία της κράτησής σας.

Μπορώ να ακυρώσω ή να τροποποιήσω την κράτησή μου;
Ναι, είναι εύκολο. Μπορείτε να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε την κράτησή σας μέσω του εργαλείου self-service ‘Η Κράτησή μου’. Θυμηθείτε να ελέγξετε την πολιτική ακύρωσης του ξενοδοχείου πριν κάνετε όποιες αλλαγές στην κράτησή σας. Δωμάτια με μη επιστρέψιμες χρεώσεις και άλλες ειδικές προσφορές μπορεί να έχουν διαφορετική πολιτική ακύρωσης. Οι πληροφορίες ακύρωσης του κάθε δωματίου περιλαμβάνονται δίπλα στον τύπο δωματίου κάτω από τη στήλη 'Όροι'.
Τι είναι ο κωδικός πρόσβασης (PIN) και που μπορώ να το χρησιμοποιήσω;

Ο κωδικός PIN είναι ένα τετραψήφιος αριθμός που αναγράφεται στην επιβεβαίωση κράτησης ο οποίος, σε συνδυασμό με τον αριθμό κράτησης, σας επιτρέπει να εισέλθετε στο ‘Η Κράτησή μου’. Στο ‘Η Κράτησή μου’ μπορείτε να δείτε, να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε την κράτησή σας. Παρακαλείστε να διατηρήσετε τον κωδικό PIN σας μυστικό.

Πού μπορώ να βρω το τηλέφωνο ή/και το e-mail του ξενοδοχείου;

Όλα τα στοιχεία του ξενοδοχείου, όπως το τηλέφωνο και το email, περιλαμβάνονται στην επιβεβαίωση της online κράτησης, στο email επιβεβαίωσης και στο Η Κράτησή μου.

Πώς μπορώ να δω την τιμή ενός δωματίου;

Αφού εισάγετε τις ημερομηνίες της διαμονής σας, οι τιμές θα εμφανιστούν δίπλα στους διαθέσιμους τύπους δωματίων.

Εισάγω τα στοιχεία της πιστωτικής μου κάρτας. Πότε θα πληρώσω;

Η Booking.com δε χρεώνει ποτέ την πιστωτική σας κάρτα. Η πληρωμή για τη διαμονή σας γίνεται από το ξενοδοχείο κατά τη διάρκεια ή μετά τη διαμονή σας, εκτός και αν δηλώνεται διαφορετικά στις 'Πολιτικές Ξενοδοχείου', στην περιγραφή δωματίου στο 'όροι' και στην επιβεβαίωσή σας.

Απαιτείται από το ξενοδοχείο προκαταβολή ή πληρωμή του ποσού εκ των προτέρων;
Τα περισσότερα ξενοδοχεία δεν απαιτούν προπληρωμή ή εγγύηση. Αν απαιτούν εγγύηση ή προπληρωμή, θα βρείτε τις λεπτομέρειες στην παράγραφο 'Πολιτικές Ξενοδοχείου' στη σελίδα του ξενοδοχείου στην Booking.com και στο email επιβεβαίωσης.
Έχουμε παιδιά˙ μπορούμε να έχουμε επιπλέον κρεβάτια/κούνιες στο δωμάτιο;
Πληροφορίες σχετικά με παιδιά και επιπλέον κρεβάτια/βρεφικές κούνιες βρίσκονται στην παράγραφο 'Πολιτικές Ξενοδοχείων', παρακαλείστε έχετε υπόψη σας τα εξής:
  • Οι επιπλέον χρεώσεις για παιδιά, εάν υπάρχουν, δεν περιλαμβάνονται στην τιμή της κράτησης.
  • Κατά τη διαδικασία της online κράτησης, παρακαλείστε να δηλώσετε το αίτημά σας για επιπλέον κρεβάτια/βρεφικές κούνιες στο πεδίο για Σχόλια.
  • Αν έχετε κάνει ήδη κράτηση δωματίου, απλά κάντε κλικ στο σύνδεσμο που περιλαμβάνεται στο email επιβεβαίωσης και στο H Κράτησή μου για να ζητήσετε ένα επιπλέον κρεβάτι.