Συχνές Ερωτήσεις > Κρατήσεις εισιτηρίων

1. Τι περιλαμβάνεται στην τιμή;
 

Όλες οι παροχές που αναφέρονται κάτω από τον τύπο δωματίου περιλαμβάνονται στην τιμή του δωματίου. Για να δείτε τις παροχές, απλά κάντε κλικ στο όνομα δωματίου. Μπορείτε να δείτε αν το πρωινό ή οτιδήποτε άλλο, όπως οι φόροι, περιλαμβάνονται μετακινώντας τον κέρσορα στο κείμενο στη στήλη 'Όροι'. Αυτή η πληροφορία θα περιλαμβάνεται επίσης στο email επιβεβαίωσης και στο ‘Η Κράτησή μου’.

2. Μπορώ να κάνω κράτηση χωρίς πιστωτική κάρτα;
 
3. Πώς μπορώ να ξέρω ότι η κράτησή μου έχει επιβεβαιωθεί;
 
4. Μπορώ να ακυρώσω ή να τροποποιήσω την κράτησή μου;
 
5. Τι είναι ο κωδικός πρόσβασης (PIN) και που μπορώ να το χρησιμοποιήσω;
 
6. Πού μπορώ να βρω το τηλέφωνο ή/και το e-mail του ξενοδοχείου;
 
7. Πώς μπορώ να δω την τιμή ενός δωματίου;
 
8. Εισάγω τα στοιχεία της πιστωτικής μου κάρτας. Πότε θα πληρώσω;
 
9. Απαιτείται από το ξενοδοχείο προκαταβολή ή πληρωμή του ποσού εκ των προτέρων;
 
10. Έχουμε παιδιά˙ μπορούμε να έχουμε επιπλέον κρεβάτια/κούνιες στο δωμάτιο;