Συχνές Ερωτήσεις Κρατήσεις εισιτηρίων

Δεν μπορώ να εκδώσω ακτοπλοϊκά εισιτήρια αν δεν έχω ενεργοποιημένα τα cookies στον H/Y μου. Τι ακριβώς είναι τα cookies; Ενέχουν κινδύνους για την ασφάλεια των αρχείων μου;

Είναι μία διαδικασία υποχρεωτική πλην όμως απόλυτα ασφαλής τόσο για τα αρχεία του H/Y σας, όσο και για τα προσωπικά σας δεδομένα. Το "cookie" είναι ένα μικρό αρχείο, το οποίο συνδέει το server του petas.gr με το browser του H/Y σας. Συνήθως οι H/Y έχουν εξ’ αρχής ενεργοποιημένα τα cookies για την αναγνώριση δημοφιλών ιστοσελίδων.

Υπάρχουν ηλεκτρονικής μορφής ακτοπλοϊκά εισιτήρια;

Τα ακτοπλοικά εισιτήρια είναι έντυπης μορφής και μόνο. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας όμως δίδονται πολλές δυνατότητες παραλαβής αυτών.

Πώς μπορώ να παραλάβω τα εισιτήρια μου;

Μπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήρια σας με τους εξής τρόπους:

  • Από το γραφείο μας. Πεντέλης 26, Παλαιό Φάληρο, 1ος όροφος σύμφωνα με τα ωράρια λειτουργίας μας.
  • Από τους κεντρικούς πράκτορες-αντιπροσώπους της κάθε ακτοπλοϊκής εταιρείας στον εκάστοτε προορισμό.
  • Από το λιμάνι του Πειραιά, στα κιόσκια των εταιρειών που βρίσκονται έξω από το κάθε πλοίο.
  • Από τα κεντρικά γραφεία της κάθε ακτοπλοϊκής εταιρείας.
  • Στο σπίτι σας με αποστολή courier με την αντίστοιχη χρέωση.

Σημείωση: Υπάρχουν κάποιες εταιρείες που δεν παρέχουν ακόμα τη δυνατότητα παραλαβής των εισιτηρίων από το λιμάνι κατά την αναχώρηση σας ή από το γραφείο μας πριν από αυτή. Σ’ αυτή την περίπτωση, η επιλογή της παραλαβής από το λιμάνι ή από το γραφείο μας αντίστοιχα δεν είναι ενεργοποιημένη στο σύστημα μας. Πάντως, σε καμία περίπτωση δε μπορείτε να μπείτε στο πλοίο αν δεν έχετε ήδη μαζί σας τα εισιτήρια. Επίσης, δε μπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήρια μέσα στο πλοίο.

Σε περίπτωση που επιθυμώ να παραλάβω τα εισιτήρια μου με courier ποια είναι η έξτρα χρέωση και πώς εξοφλείται αυτή;

Κατά τα στάδια της κράτησης στην οποία προβαίνετε, θα σας δοθεί η δυνατότητα επιλογής του τρόπου παραλαβής των εισιτηρίων σας. Η χρέωση courier θα γίνει στην πιστωτική σας κάρτα συνολικά μαζί με τη χρέωση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων.
Τιμοκατάλογος παραδόσεων:
Για αποστολές εντός Αθήνας: 3€
Για αποστολές στην υπόλοιπη Ελλάδα: 3€
Για αποστολές στην Κύπρο:19,30€
Για αποστολές στην Ευρώπη:27,50€
Για αποστολές στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής: 45€
Για αποστολές στον υπόλοιπο κόσμο: 48€
Σημείωση: Οι αποστολές με courier γίνονται πάντα σε εργάσιμες ώρες (09:00-17:00). Η εταιρεία courier δεν αφήνει ποτέ τα εισιτήρια σε γραμματοκιβώτια, πρέπει να είναι ο παραλήπτης ή κάποιος εκ μέρους του εύκαιρος προκειμένου να τα παραλάβει. Οι παραδόσεις courier στην Αθήνα και στην υπόλοιπη Ελλάδα (εκτός από τις δυσπρόσιτες περιοχές) γίνονται την επομένη της έκδοσης των εισιτηρίων. Για τις δυσπρόσιτες περιοχές χρειάζονται τουλάχιστον 2-3 μέρες προκειμένου να γίνει παράδοση. Γενικά, καλό θα ήταν, σε περίπτωση που επιθυμείτε, να λάβετε τα εισιτήρια σας με courier, η έκδοση τους να γίνεται τουλάχιστον τέσσερις μέρες πριν την παραλαβή για την αποφυγή τυχόν προβλημάτων, σφαλμάτων ή παραλείψεων.

Με ποιο τρόπο παραλαμβάνω τα εισιτήρια μου από την ακτοπλοϊκή εταιρεία ή τον αντιπρόσωπο αυτής;

Από τα κεντρικά γραφεία και τα κιόσκια των ακτοπλοϊκών εταιρειών στο λιμάνι καθώς και από τους κεντρικούς αντιπροσώπους παραλαμβάνετε τα εισιτήρια σας με τον κωδικό (ή κωδικούς) κράτησης και την ταυτότητα σας. Είναι σημαντικό, να έχετε τον κωδικό μαζί σας, διότι το online σύστημα των ακτοπλοϊκών εταιρειών δεν αναγνωρίζει την κράτηση ούτε με το όνομα του επιβάτη, ούτε με τη διαδρομή στην οποία ταξιδεύετε.

Διαπίστωσα ότι έχω κάνει λάθος στον τρόπο γραφής του ονόματος μου, θα μου δημιουργηθεί πρόβλημα κατά την επιβίβαση;

Μέχρι πρότινος οι κανονισμοί στην ακτοπλοΐα ήταν ελαστικοί σε σχέση με τυχόν λανθασμένα στοιχεία επιβατών και οχημάτων, όμως καλό θα ήταν, ν' αποφεύγονται τα λάθη και οι ανακρίβειες. Επίσης, είναι απαραίτητο, να δίνετε σωστά τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου, προκειμένου να είναι σε θέση, η ακτοπλοϊκή εταιρεία να σας καλέσει σε περίπτωση αλλαγής ή ακύρωσης δρομολογίου.

Εκτός του εισιτηρίου χρειάζομαι κάποιο άλλο επίσημο έγγραφο για την επιβίβαση μου;

Πλέον, είναι απαραίτητο εκτός του εισιτηρίου, να έχετε μαζί σας και την ταυτότητα σας. Επίσης, αν έχετε εκδώσει εισιτήριο μειωμένης αξίας (φοιτητικό, συνταξιούχου ΝΑΤ, πολυτέκνου κτλ) θα πρέπει να έχετε μαζί σας στο πλοίο το αντίστοιχο έγγραφο, που να πιστοποιεί, ότι είστε δικαιούχος, όπως φοιτητικό πάσο κ.α.

Ποιες είναι οι ηλικιακές κατηγορίες των επιβατών;

Ως ενήλικες ορίζονται οι επιβάτες άνω των 10 ετών.
Ως παιδιά ορίζονται οι επιβάτες από 5 ως 10 ετών.
Ως βρέφη ορίζονται οι επιβάτες από 4 ετών και κάτω.
Είναι απαραίτητο να καταχωρείτε στο σύστημα τα σωστά ηλικιακά δεδομένα, προκειμένου να σας παρέχονται οι αντίστοιχες εκπτώσεις.

Πώς μπορώ να κάνω κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων;

Επιλέγετε δρομολόγια και ημερομηνίες ταξιδιού, εισάγετε στα αντίστοιχα πεδία αριθμό επιβατών και οχημάτων, ώστε να εμφανιστούν στο επόμενο βήμα όλα τα διαθέσιμα δρομολόγια και η ενδεικτική τιμή αυτών. Η ενδεικτική τιμή αφορά σε οικονομικό εισιτήριο επιβάτη απλής μετάβασης. Η πλήρης και ακριβής τιμολόγηση, σύμφωνα με ότι έχετε επιλέξει, εμφανίζεται στο βήμα της πληρωμής. Μετά την πληρωμή των εισιτηρίων σας λαμβάνετε επιβεβαίωση και σχετικές πληροφορίες με SMS, e-mail ή και με τους δύο τρόπους αν το επιθυμείτε και το έχετε προεπιλέξει. Είναι σημαντικό να εισάγετε τα σωστά στοιχεία (ονοματεπώνυμο, αριθμός κυκλοφορίας αυτοκινήτου, φύλο, κινητό τηλέφωνο, ηλικία). Επίσης υποχρεούστε πλέον, να έχετε πάντα μαζί σας ταυτότητα, προκειμένου να ταξιδέψετε.

Μπορώ να κάνω τηλεφωνικά την κράτηση μου;

Έχετε τη δυνατότητα να καλέσετε στο τηλεφωνικό κέντρο του www.petas,gr, 801 11 36200 προκειμένου να προχωρήσετε σε κράτηση ακτοπλοϊκού εισιτηρίου χωρίς έξτρα χρέωση.

Τι χρονικά περιθώρια έχω για να κάνω κράτηση εισιτηρίων;

Σε περίπτωση που επιθυμείτε, να παραλάβετε τα εισιτήρια σας από το λιμάνι ή από το κεντρικό πρακτορείο/αντιπρόσωπο της ακτοπλοϊκής εταιρείας με τον κωδικό, που θα σας σταλεί αυτόματα από το online σύστημα με την ολοκλήρωση της αγοράς εισιτηρίου, μπορείτε, να προβείτε σε αγορά μέχρι και δύο μέρες πριν τον απόπλου. Αν η αποστολή των εισιτηρίων θέλετε, να γίνει με courier, τότε προχωράτε σε αγορά ως και τέσσερις μέρες πριν τον απόπλου. Σε περίπτωση που θέλετε, να εκδώσετε εισιτήριο της τελευταίας στιγμής μπορείτε, να καλέσετε στο τηλεφωνικό κέντρο του www.petas.gr, 801 11 36200 ή να στείλετε e-mail στο boat@petas.gr.

Πόσους επιβάτες και οχήματα μπορώ να κλείσω σε μία κράτηση;

Σε γενικές γραμμές μπορείτε, να εκδώσετε σε μία κράτηση μέχρι εννέα επιβάτες και μέχρι τέσσερα οχήματα. Σημειωτέον, ότι η κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία έχει διαφορετική πολιτική, επομένως ενδέχεται να χρειάζονται δύο ξεχωριστές online κρατήσεις. Μπορείτε, να ζητήσετε περισσότερες διευκρινίσεις καλώντας στο τμήμα κρατήσεων μας 801 11 36200 ή στέλνοντας mail στο boat@petas.gr.

Θα ήθελα να πάω στον Α προορισμό και να επιστρέψω από το Β νησί, αλλά το σύστημα δε μου δίνει τέτοια επιλογή, τι κάνω σ’ αυτή την περίπτωση;

Σε αυτή την περίπτωση έχετε δύο επιλογές: Είτε προχωράτε σε δύο ξεχωριστές εκδόσεις εισιτηρίων για την κάθε διαδρομή μέσω του ηλεκτρονικού μας συστήματος, είτε μας καλείτε στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης του www.petas.gr, 801 11 36200 προκειμένου να κάνετε τηλεφωνική κράτηση. Μπορείτε ακόμα να στείλετε και e-mail στο boat@petas.gr. Το τμήμα κρατήσεων θα σας απαντήσει άμεσα, σύμφωνα με τις ώρες λειτουργίας του γραφείου μας.

Δεν μπορώ να βρω τον προορισμό στον οποίο θέλω να ταξιδέψω; Τι κάνω σ’ αυτή την περίπτωση;

Υπάρχουν νησιά που έχουν δύο ονόματα, ή δύο λιμάνια με ξεχωριστές ονομασίες, για παράδειγμα η Σαντορίνη αναγράφεται στη λίστα ως Θήρα, την Αμοργό την αναζητάτε πληκτρολογώντας «Αιγιάλη ή Κατάπολα», αναλόγως σε ποιο από τα δύο της λιμάνια επιθυμείτε να ταξιδέψετε. Σε κάθε περίπτωση, αν συναντάτε δυσκολίες στην εύρεση του προορισμού σας, μπορείτε να καλέσετε στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης του www.petas.gr, 801 11 36200 ή να στείλετε e-mail στο boat@petas.gr. Θα λάβετε απάντηση από το τμήμα κρατήσεων μας άμεσα, σύμφωνα με τα ωράρια λειτουργίας του γραφείου μας.

Μπορώ να εκδώσω εισιτήριο με ανοικτή επιστροφή;

Ο λόγος για τον οποίο επιθυμεί κανείς, να κλείσει εισιτήριο με ανοικτή ημερομηνία επιστροφής, είναι για να εξασφαλίσει τη σχετική έκπτωση (διατίθεται μόνο σε κάποιες εταιρείες π.χ. Αnek Lines, Blue Star Ferries). Κατά τ’ άλλα, αν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα στο δρομολόγιο, που τελικώς επιλέγετε, το ανοικτής ημερομηνίας εισιτήριο δε σας εξασφαλίζει κάποιου είδους προτεραιότητα ή εγγύηση επιβίβασης.

Το ηλεκτρονικό σύστημα δεν παρέχει τη δυνατότητα έκδοσης εισιτηρίου με ανοικτή επιστροφή, επομένως σε τέτοια περίπτωση και για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης του www.petas.gr, 801 11 36200 ή στείλτε e-mail στο boat@petas.gr. Θα λάβετε γραπτή απάντηση άμεσα, σύμφωνα με τα ωράρια λειτουργίας του γραφείου μας.

Τι είδους εκπτώσεις παρέχονται από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες;

Τα παιδιά ως 5 ετών δε χρεώνονται αλλά είναι απαραίτητο να προσκομίζονται τα ακριβή τους στοιχεία (ονοματεπώνυμο) προκειμένου να εκτυπώνεται εισιτήριο. Τα εισιτήρια των παιδιών από 5 ως 10 ετών διατίθενται με 50% έκπτωση. Υπάρχουν επίσης εκπτώσεις για φοιτητές, συνταξιούχους ΝΑΤ, πολυτέκνους, επιβάτες κάτω των 26 ετών ή άνω των 60 ετών στη γραμμή της Αδριατικής κτλ. Η κάθε εταιρεία έχει τη δική της τιμολογιακή πολιτική και κανονισμούς, για παράδειγμα υπάρχουν εταιρείες, οι οποίες τα σαββατοκύριακα των καλοκαιρινών μηνών δε χορηγούν φοιτητικές εκπτώσεις. Ο δικαιούχος μίας εκ των παραπάνω εκπτώσεων υποχρεούται να έχει μαζί του στο πλοίο το πάσο του, ώστε να το προσκομίσει σε περίπτωση ελέγχου. Εάν θέλετε, να εκδώσετε εκπτωτικό εισιτήριο, αλλά δεν εντοπίζετε στο online σύστημα την κατηγορία στην οποία υπάγεστε, επικοινωνήστε με το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του www.petas.gr, 801 11 36200 ή στείλτε e-mail στο boat@petas.gr προκειμένου να εξυπηρετηθείτε άμεσα, σύμφωνα πάντα με τις ώρες λειτουργίας του γραφείου.

Πώς επιβεβαιώνω ότι η έκδοση των εισιτηρίων μου έγινε με επιτυχία;

Στο τέλος κάθε επιτυχούς έκδοσης εισιτηρίων εμφανίζεται το κάτωθι μήνυμα:
«Συγχαρητήρια! Επιτυχής έκδοση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων».

Το μήνυμα περιλαμβάνει τον κωδικό κράτησης του εισιτηρίου σας και πληροφορίες για το σημείο παραλαβής του. Οι ίδιες πληροφορίες περιλαμβάνονται στο mail επιβεβαίωσης, που στέλνεται αυτοστιγμεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση, που έχετε καταχωρίσει, μαζί με πρόσθετες, γενικές πληροφορίες σχετικά με την πολιτική αλλαγών/ακυρώσεων τόσο του petas.gr, όσο και των ακτοπλοϊκών εταιρειών.
Σε περίπτωση που το έχετε προεπιλέξει, λαμβάνετε μήνυμα και στο κινητό σας με τον κωδικό κράτησης των ακτοπλοϊκών σας εισιτηρίων. Αν δε λάβετε το σχετικό e-mail επιβεβαίωσης, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του www.petas.gr, 801 11 36200 ή στείλτε e-mail στο boat@petas.gr

Πραγματοποίησα έκδοση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων αλλά δεν έλαβα κανένα e-mail επιβεβαίωσης. Τι κάνω σ’ αυτή την περίπτωση;

Εάν έχει περάσει αρκετή ώρα από την online αγορά του εισιτηρίου σας και δεν έχετε λάβει το σχετικό e-mail επιβεβαίωσης, επικοινωνείτε με το τμήμα εξυπηρέτησης του www.petas.gr, στο 801 11 36200 ή στέλνετε e-mail στο boat@petas.gr.

Θα πρέπει να επιβεβαιώσω την ώρα αναχώρησης μου πριν ταξιδέψω;

Δεν είστε υποχρεωμένοι να επιβεβαιώσετε την ώρα αναχώρησης σας. Εξάλλου, ο λόγος που καταχωρείτε το κινητό σας τηλέφωνο, είναι ώστε, οι ακτοπλοϊκές εταιρείες να έχουν τη δυνατότητα, να σας ενημερώνουν σε περίπτωση αλλαγών ή ακυρώσεων δρομολογίων. Παρόλα αυτά, καλό θα ήταν να επικοινωνείτε με το λιμεναρχείο ή την ακτοπλοϊκή εταιρεία πριν το ταξίδι σας καθώς προκύπτουν ειδικές περιπτώσεις μη πραγματοποίησης ενός δρομολογίου (κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες λιμενεργατών), οι οποίες δε σχετίζονται με την ακτοπλοϊκή εταιρεία.

Πώς γίνεται η πληρωμή των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων;

Για online εκδόσεις ακτοπλοϊκών εισιτηρίων η χρέωση γίνεται άμεσα μέσω πιστωτικής κάρτας. Γίνονται δεκτές οι εξής πιστωτικές κάρτες:
VISA (πιστωτική ή χρεωστική κάρτα)
MASTERCARD (γίνεται δεκτή και χρεωστική κάρτα)
AMERICAN EXPRESS

Για τηλεφωνικές κρατήσεις/εκδόσεις ακτοπλοϊκών εισιτηρίων οι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής:
Παραλαβή των εισιτηρίων από τα γραφεία μας και πληρωμή με μετρητά ή πιστωτική κάρτα.
Παραλαβή των εισιτηρίων με courier ή από το λιμάνι και πληρωμή με πιστωτική κάρτα ή κατάθεση σε έναν εκ των κάτωθι τραπεζικών λογαριασμών (αναλόγως με τη δυνατότητα κράτησης και σύμφωνα με την προθεσμία έκδοσης εισιτηρίων).
Εθνική Τράπεζα: 702-48451372
ALPHA BANK: 127-00-2320-001832
EUROBANK: 0026-0010-42-0200726721
Τράπεζα Πειραιώς: 5187-052129-762
Δικαιούχος όλων των παραπάνω λογαριασμών: ΑΛΤΑΙΡ Α.Ε.

Σημείωση: Στην περίπτωση κατάθεσης σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς του www.petas.gr η έκδοση-αποστολή των εισιτηρίων γίνεται αφού λάβουμε το σχετικό καταθετήριο με e-mail ή με φαξ.

Έχω τη δυνατότητα να πληρώσω με την πιστωτική μου κάρτα για κράτηση που ανήκει σε τρίτο πρόσωπο;

Υπάρχει η δυνατότητα, να πληρώσετε με την πιστωτική σας κάρτα τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, που ανήκουν σε τρίτο πρόσωπο. Όμως, έχετε υπόψη ότι σε τέτοια περίπτωση το ταξιδιωτικό μας γραφείο διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει από τον κάτοχο της πιστωτικής κάρτας επιπλέον στοιχεία προκειμένου να διαπιστώσει την αποδοχή της συναλλαγής εκ μέρους του. Ενδέχεται λοιπόν να σας ζητηθεί να στείλετε στο petas@petas.gr ή στο φαξ 210 94 69 269 τη φωτοτυπία της πιστωτικής κάρτας και μια ενυπόγραφη εξουσιοδότηση από πλευράς του κατόχου της πιστωτικής κάρτας, μέσω της οποίας αποδέχεται την εν λόγω συναλλαγή.

Θα ήθελα να κάνω αλλαγή στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια που έχω εκδώσει. Είναι αυτό εφικτό;

Κατ’ αρχάς η οποιαδήποτε αλλαγή δεν είναι δυνατό, να πραγματοποιηθεί online. Θα πρέπει λοιπόν το τμήμα κρατήσεων μας να παραλάβει εγκαίρως, δηλαδή πριν τον απόπλου τα παλιά εισιτήρια σας προκειμένου να προχωρήσει στην αντικατάσταση αυτών με τα νέα σας εισιτήρια. Για κάθε αλλαγή εισιτήριου υπάρχει έξτρα χρέωση 3€. Παρόλα αυτά η συνολική χρέωση για αλλαγή των ακτοπλοϊκών σας εισιτηρίων δεν υπερβαίνει τα 10€. Σε περίπτωση που στείλετε τα εισιτήρια της αρχικής σας κράτησης με courier στα γραφεία μας, τα έξοδα αποστολής και παραλαβής βαρύνουν αποκλειστικά εσάς. Αλλαγές μπορείτε να κάνετε σε δρομολόγια της ίδιας πάντα ακτοπλοϊκής εταιρείας, αναλόγως με τους περιορισμούς που θέτει η καθεμία εξ’ αυτών και σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα στο πλοίο. Αν επιθυμείτε να ταξιδέψετε με διαφορετική εταιρεία, τότε θα πρέπει να ακυρώσουμε τα παλιά εισιτήρια (με ή χωρίς ακυρωτικά αναλόγως με τη χρονική στιγμή ακύρωσης και τους κανονισμούς της κάθε εταιρείας) και να προβούμε σε νέα έκδοση. Επομένως, για τυχόν αλλαγές ή ακυρώσεις στέλνετε e-mail στο τμήμα εξυπηρέτησης boat@petas.gr και θα λάβετε γραπτές οδηγίες άμεσα, σύμφωνα πάντα με τις ώρες λειτουργίας του γραφείου μας.

Σημείωση: Η κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία έχει ξεχωριστή πολιτική και κανονισμούς όσον αφορά σε αλλαγές & ακυρώσεις. Συνιστούμε, να μην προχωράτε σε νέες online εκδόσεις εισιτηρίων με προοπτική την εκ των υστέρων αντικατάσταση αυτών από το αρμόδιο τμήμα του petas.gr, καθώς αυτή η πρακτική είναι αδόκιμη. Επίσης, οι ακτοπλοϊκές εταιρείες δεν επιτρέπουν τη μετατροπή εισιτηρίων σε ανοικτής ημερομηνίας λίγο πριν ή μετά τον απόπλου. Για περισσότερες διευκρινίσεις επικοινωνείτε άμεσα με το τηλεφωνικό κέντρο του www.petas.gr. 801 11 36200

Θα πρέπει να ακυρώσω το ταξίδι μου, τι γίνεται με τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια; Χάνω όλο το ποσό;

Το ποσό των ακυρωτικών κυμαίνεται αναλόγως με την πολιτική της ακτοπλοϊκής εταιρείας και τη χρονική στιγμή της ακύρωσης. Σε κάθε περίπτωση η όποια ακύρωση δε γίνεται online, επομένως για περισσότερες διευκρινίσεις στέλνετε άμεσα e-mail στο boat@petas.gr. Προκειμένου να γίνει η ακύρωση των εισιτηρίων σας θα πρέπει να τα λάβουμε έγκαιρα στα γραφεία μας (μετά τον απόπλου του κάθε δρομολογίου ουδεμία ακύρωση επιτρέπεται). Τυχόν έξοδα αποστολής βαρύνουν τον αποστολέα και όχι το www.petas.gr. Επίσης τα έξοδα της αρχικής αποστολής δεν επιστρέφονται. Για τη διαδικασία ακύρωσης του κάθε εισιτηρίου υπάρχει έξτρα χρέωση 3€ πλέον των όποιων ακυρωτικών επιβάλλει η ακτοπλοϊκή εταιρεία. Σε κάθε περίπτωση η συνολική αμοιβή υπηρεσίας που χρεώνει το petas.gr για την ακύρωση των εισιτηρίων σας δεν υπερβαίνει τα 10€ Το υπόλοιπο επιστρέφεται αυτόματα στην πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική συναλλαγή, αμέσως μόλις λάβουμε την αντίστοιχη πίστωση από την ακτοπλοϊκή εταιρεία.

Τι γίνεται σε περίπτωση που χάσω τα εισιτήρια μου;

Σ’ αυτή την περίπτωση επικοινωνείτε άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης της εκάστοτε ακτοπλοϊκής εταιρείας. Δυστυχώς, δεν υπάρχει πιθανότητα επανεκτύπωσης απωλεσθέντων ακτοπλοϊκών εισιτηρίων. Επίσης, σε τέτοιες περιπτώσεις ο νόμος ορίζει, ότι πρέπει πρώτα να ελέγχεται από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, πως τα συγκεκριμένα εισιτήρια δε χρησιμοποιήθηκαν σ' αυτό ή σε άλλο δρομολόγιο, προτού ο επιβάτης λάβει αποζημίωση υπό οποιαδήποτε μορφή. Επομένως, θα πρέπει να εκδώσετε νέα εισιτήρια και κατόπιν ν' ακολουθήσετε τις διαδικασίες, που ορίζει η πολιτική της κάθε ακτοπλοϊκής εταιρείας σε απευθείας συνεννόηση με το αρμόδιο τμήμα της.

Τι γίνεται στην περίπτωση που ακυρωθεί το δρομολόγιο λόγω απεργίας ή κακοκαιρίας;

Σ’ αυτή την περίπτωση αποζημιώνεστε με ολόκληρο το αντίτιμο. Μπορείτε να αποζημιωθείτε είτε απευθείας από τα γραφεία της ακτοπλοϊκής εταιρείας, είτε από το γραφείο μας. Και στις δύο περιπτώσεις απαραίτητη είναι η προσκόμιση των εισιτηρίων σας.

Επιτρέπονται κατοικίδια στα πλοία;

Τα πλοία υπό ελληνική σημαία και άνω των 25 μέτρων υποχρεούνται βάσει νομοθεσίας να διαθέτουν ειδικά διαμορφωμένους χώρους για τη φύλαξη κατοικίδιων. Συνήθως υπάρχουν σε ειδικό εξωτερικό χώρο των πλοίων χώροι φύλαξης κατοικίδιων. Κάποια πλοία διαθέτουν και καμπίνες κατάλληλες για τη φιλοξενία των κατοικίδιων και των ιδιοκτητών τους. Οι έχοντες προβλήματα όρασης μπορούν να κυκλοφορούν με τον ειδικά εκπαιδευμένο σκύλο τους και στους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Για παν ενδεχόμενο και επειδή η κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία διέπεται από ξεχωριστούς όρους και κανονισμούς συνίσταται να επικοινωνείτε απευθείας με το αρμόδιο τμήμα τους για επιβεβαίωση των παραπάνω.

Τι γίνεται στην περίπτωση που θέλω να μεταφέρω Camper, τρέιλερ σκάφους, αποσκευών ή όχημα επαγγελματικής χρήσης;

Σ’ αυτή την περίπτωση επικοινωνείτε άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης του www.petas.gr, στο 801 11 36200 ή στέλνετε e-mail στο boat@petas.gr. Υπάρχει η δυνατότητα να εκδώσουμε αυτά τα εισιτήρια, επειδή όμως ζητούνται περισσότερες διευκρινίσεις από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες (όπως τα ακριβή μέτρα του τρέιλερ) ή δίδονται κατά καιρούς ειδικές τιμές καλό είναι να εκδίδονται τα εισιτήρια αυτά κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης με το εξειδικευμένο τμήμα εξυπηρέτησης του www.petas.gr. Σημειωτέον, ότι τα εισιτήρια για κάποια οχήματα επαγγελματικής χρήσης εκδίδονται αποκλειστικά από το αρμόδιο τμήμα της κάθε ακτοπλοϊκής εταιρείας στο λιμάνι αναχώρησης.

Το αριθμημένο κάθισμα στο μενού επιλογών θέσεων, προϋποθέτει ότι εγώ και οι συνεπιβάτες μου, θα βρισκόμαστε σε συνεχόμενες θέσεις;

Δυστυχώς δε διατίθεται από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες η online δυνατότητα προεπιλογής από πλάνο, συνεπώς δεν παρέχεται από το γραφείο μας εγγύηση ότι οι θέσεις σας θα είναι συνεχόμενες. Καθώς δεν υπάρχει έξτρα χρέωση για τηλεφωνική κράτηση, σε περίπτωση που επιθυμείτε να κλείσετε συνεχόμενες αριθμημένες θέσεις, παρακαλείσθε να καλείτε στο τμήμα κρατήσεων 801 11 36200 ή να στέλνετε mail στο boat@petas.gr για περισσότερες διευκρινίσεις και κρατήσεις εκτός συστήματος.