Συχνές Ερωτήσεις > Κρατήσεις εισιτηρίων

1. Δεν μπορώ να εκδώσω ακτοπλοϊκά εισιτήρια αν δεν έχω ενεργοποιημένα τα cookies στον H/Y μου. Τι ακριβώς είναι τα cookies; Ενέχουν κινδύνους για την ασφάλεια των αρχείων μου;
 

Είναι μία διαδικασία υποχρεωτική πλην όμως απόλυτα ασφαλής τόσο για τα αρχεία του H/Y σας, όσο και για τα προσωπικά σας δεδομένα. Το "cookie" είναι ένα μικρό αρχείο, το οποίο συνδέει το server του petas.gr με το browser του H/Y σας. Συνήθως οι H/Y έχουν εξ’ αρχής ενεργοποιημένα τα cookies για την αναγνώριση δημοφιλών ιστοσελίδων.

2. Υπάρχουν ηλεκτρονικής μορφής ακτοπλοϊκά εισιτήρια;
 
3. Πώς μπορώ να παραλάβω τα εισιτήρια μου;
 
4. Σε περίπτωση που επιθυμώ να παραλάβω τα εισιτήρια μου με courier ποια είναι η έξτρα χρέωση και πώς εξοφλείται αυτή;
 
5. Με ποιο τρόπο παραλαμβάνω τα εισιτήρια μου από την ακτοπλοϊκή εταιρεία ή τον αντιπρόσωπο αυτής;
 
6. Διαπίστωσα ότι έχω κάνει λάθος στον τρόπο γραφής του ονόματος μου, θα μου δημιουργηθεί πρόβλημα κατά την επιβίβαση;
 
7. Εκτός του εισιτηρίου χρειάζομαι κάποιο άλλο επίσημο έγγραφο για την επιβίβαση μου;
 
8. Ποιες είναι οι ηλικιακές κατηγορίες των επιβατών;
 
9. Πώς μπορώ να κάνω κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων;
 
10. Μπορώ να κάνω τηλεφωνικά την κράτηση μου;
 
11. Τι χρονικά περιθώρια έχω για να κάνω κράτηση εισιτηρίων;
 
12. Πόσους επιβάτες και οχήματα μπορώ να κλείσω σε μία κράτηση;
 
13. Θα ήθελα να πάω στον Α προορισμό και να επιστρέψω από το Β νησί, αλλά το σύστημα δε μου δίνει τέτοια επιλογή, τι κάνω σ’ αυτή την περίπτωση;
 
14. Δεν μπορώ να βρω τον προορισμό στον οποίο θέλω να ταξιδέψω; Τι κάνω σ’ αυτή την περίπτωση;
 
15. Μπορώ να εκδώσω εισιτήριο με ανοικτή επιστροφή;
 
16. Τι είδους εκπτώσεις παρέχονται από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες;
 
17. Πώς επιβεβαιώνω ότι η έκδοση των εισιτηρίων μου έγινε με επιτυχία;
 
18. Πραγματοποίησα έκδοση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων αλλά δεν έλαβα κανένα e-mail επιβεβαίωσης. Τι κάνω σ’ αυτή την περίπτωση;
 
19. Θα πρέπει να επιβεβαιώσω την ώρα αναχώρησης μου πριν ταξιδέψω;
 
20. Πώς γίνεται η πληρωμή των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων;
 
21. Έχω τη δυνατότητα να πληρώσω με την πιστωτική μου κάρτα για κράτηση που ανήκει σε τρίτο πρόσωπο;
 
22. Θα ήθελα να κάνω αλλαγή στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια που έχω εκδώσει. Είναι αυτό εφικτό;
 
23. Θα πρέπει να ακυρώσω το ταξίδι μου, τι γίνεται με τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια; Χάνω όλο το ποσό;
 
24. Τι γίνεται σε περίπτωση που χάσω τα εισιτήρια μου;
 
25. Τι γίνεται στην περίπτωση που ακυρωθεί το δρομολόγιο λόγω απεργίας ή κακοκαιρίας;
 
26. Επιτρέπονται κατοικίδια στα πλοία;
 
27. Τι γίνεται στην περίπτωση που θέλω να μεταφέρω Camper, τρέιλερ σκάφους, αποσκευών ή όχημα επαγγελματικής χρήσης;
 
28. Το αριθμημένο κάθισμα στο μενού επιλογών θέσεων, προϋποθέτει ότι εγώ και οι συνεπιβάτες μου, θα βρισκόμαστε σε συνεχόμενες θέσεις;