Συχνές Ερωτήσεις Ταξιδιωτική ασφάλιση

Υπάρχουν πολλά είδη ταξιδιωτικής ασφάλισης που διαθέτει το petas.gr κι αν ναι ποια είναι αυτά;

Το petas.gr σε συνεργασία με τη Mondial Assistance σας προτείνει τρεις τύπους ταξιδιωτικής ασφάλισης αναλόγως με τις ανάγκες σας:

Α. Ταξιδιωτική ασφάλεια: Ασφάλιση που καλύπτει ιατροφαρμακευτικές και νοσηλευτικές δαπάνες καθώς και καταστροφή αποσκευών κατά την διάρκεια του ταξιδιού.

Β. Ταξιδιωτική ασφάλεια & ασφάλεια ακύρωσης: Ασφάλιση που καλύπτει ιατροφαρμακευτικές και νοσηλευτικές δαπάνες καθώς και καταστροφή αποσκευών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Επιπλέον καλύπτει ακυρωτικές χρεώσεις σε περίπτωση ακύρωσης του ταξιδιού λόγω ασθένειας ή θανάτου του ασφαλιζόμενου ή μέλους της οικογένειας του.

Γ. Ασφάλεια ακύρωσης: Καλύπτει ακυρωτικές χρεώσεις σε περίπτωση ακύρωσης του ταξιδιού λόγω ασθένειας ή θανάτου του ασφαλιζόμενου ή μέλους της οικογένειας του.

Πώς μπορώ να επιλέξω το πρόγραμμα Ταξιδιωτικής Ασφάλισης της αρεσκείας μου;

Εφ’ όσον έχετε επιλέξει πτήσεις (στο βήμα «διαθεσιμότητα») και έχετε καταχωρήσει στο online σύστημα τα ονόματα & τα στοιχεία επικοινωνίας του/των επιβατών (στο βήμα «στοιχεία επιβάτη»), φθάνετε στο 4ο βήμα όπου σας παρέχονται αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την εκάστοτε υπηρεσία ταξιδιωτικής ασφάλισης (μαρκάροντας πάνω στην κάθε επιλογή). Αφού ενημερωθείτε, έχετε τη δυνατότητα στο ίδιο βήμα να μαρκάρετε και να αγοράσετε την ασφάλεια που σας εξυπηρετεί.

Πως γίνεται η πληρωμή της ταξιδιωτικής μου ασφάλισης;

Στο επόμενο βήμα (αυτό της πληρωμής) θα σας εμφανιστεί η συνολική χρέωση υπηρεσιών (αεροπορικά εισιτήρια & ταξιδιωτική ασφάλιση) καθώς και η δυνατότητα πληρωμής με πιστωτική κάρτα (Visa, American Express, MasterCard), είτε με εξόφληση ολόκληρου του ποσού, είτε σε έντοκες δόσεις (μέχρι και έξι δόσεις).

Τα προσωπικά μου στοιχεία, τα οποία καταχωρώ στο σύστημα για τις κρατήσεις μου, καθώς και τα στοιχεία της πιστωτικής μου κάρτας είναι ασφαλή;

Τα στοιχεία σας είναι απόλυτα ασφαλή όποια κι αν είναι η υπηρεσία που διατίθεται από το petas.gr. Τα στοιχεία σας καταγράφονται για στη συγκεκριμένη παροχή υπηρεσιών και μόνο.

Ποιες προϋποθέσεις πρέπει να πληρώ ώστε να προμηθευτώ ταξιδιωτική ασφάλιση;

Ταξιδιωτική ασφάλιση μπορούν να κλείσουν όλοι όσοι επιλέγουν για τις υπηρεσίες τους το petas.gr, είτε ταξιδεύουν προς, είτε από Ελλάδα και Κύπρο.

Με ποιον μπορώ να επικοινωνήσω σε περίπτωση αποριών όσον αφορά στους όρους του συμβολαίου;

Σ’ αυτή την περίπτωση επικοινωνείτε απευθείας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας Ταξιδιωτικής Ασφάλισης (Mondial Assistance) στο 210 99 88 100. Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι στη διάθεση σας από Δευτέρα ως Παρασκευή , 09:00 με 17:00 (εκτός επίσημων αργιών).

Από ποια στιγμή τίθεται εν ισχύ το συμβόλαιο και πότε ολοκληρώνεται αυτή;

Το διάστημα της κάλυψης ποικίλλει αναλόγως με το είδος της ταξιδιωτικής ασφάλειας που έχετε επιλέξει. Όσον αφορά στην ασφάλεια ακύρωσης, καλύπτεσθε μέχρι και πριν την αναχώρηση σας. Όσον αφορά στην ταξιδιωτική ασφάλεια, καλύπτεσθε από τη στιγμή της αναχώρησης μέχρι και την επιστροφή σας. Για την περιεκτικότερη και πιο έγκυρη ενημέρωση σας, καλό είναι να διαβάζετε προσεκτικά το συμβόλαιο σας και να απευθύνεστε για τυχόν απορίες στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της ασφαλιστικής εταιρείας Mondial Assistance, στο 210 99 88 100.

Υπάρχουν περιπτώσεις που εξαιρούνται των ασφαλιστικών καλύψεων;

Υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις: Για παράδειγμα οι άνω των 70 ετών ασφαλίζονται για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη μόνο σε περιπτώσεις ατυχήματος. Επίσης εξειδικευμένες ιατρικές περιπτώσεις (χρόνιες παθήσεις) θα πρέπει να αναφέρονται στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (τηλ. 210 99 88 100) καθώς προβλέπονται ειδικές ρυθμίσεις. Για την καλύτερη ενημέρωση σας, παρακαλείσθε όπως διαβάζετε προσεκτικά το συμβόλαιο σας και όπως επικοινωνείτε στο 210 99 88 100 με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της συνεργαζόμενης ασφαλιστικής εταιρείας Mondial Assistance.

Μπορώ ν’ ακυρώσω το ασφαλιστικό μου συμβόλαιο κατόπιν της αγοράς και πληρωμής αυτού;

Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε το συμβόλαιο σας σε διάστημα 14 ημερών από τη μέρα επιβεβαίωσης και αγοράς του. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να μην έχετε κάνει χρήση των συμφωνημένων υπηρεσιών ασφαλιστικής κάλυψης. Σε περίπτωση που επιθυμείτε λοιπόν να προβείτε σε ακύρωση της ταξιδιωτικής σας ασφάλισης θα πρέπει να μας στείλετε ένα mail στο petas@petas.gr.

Ποιά είναι η μέγιστη χρονική περίοδος κάλυψης ενός ταξιδιού;

Τα προγράμματα Ταξιδιωτικής Ασφάλισης της Mondial Assistance σας καλύπτουν για ταξίδι χρονικής διάρκειας μέχρι και 30 ημέρες. Σε περίπτωση που το ταξίδι σας διαρκεί περισσότερες μέρες επικοινωνείτε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της ασφαλιστικής εταιρείας (τηλ. 210 99 88 100) προκειμένου να σας ενημερώσουν για τις επιλογές σας.

Έστω ότι βρίσκομαι σε ταξίδι και μου συμβαίνει κάποιο ατύχημα. Με ποιον επικοινωνώ προκειμένου να ενεργοποιηθούν οι υπηρεσίες του συμβολαίου μου;

Σ’ αυτή την περίπτωση επικοινωνείτε άμεσα με το τμήμα διαχείρισης ιατρικών (και μη) συμβάντων Globy στο τηλέφωνο 210 99 88 118, το οποίο είναι διαθέσιμο 24 ώρες το 24ωρο για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας. Η επικοινωνία σας με το τμήμα διαχείρισης συμβάντων αμέσως μόλις προκύψει το οποιοδήποτε περιστατικό είναι σημαντική προκειμένου να επιβεβαιωθούν οι καλύψεις και να διευθετηθεί αυτοστιγμεί η πληρωμή των εξόδων, διαφορετικά ενδέχεται να μην αποζημιωθείτε.