GOLDEN STAR FERRIES

<h1 class="title-destination">Ακτοπλοϊκά εισιτήρια Golden Star Ferries</h1>Η Golden Star Ferries είναι μία ακτοπλοϊκή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στις Κυκλάδες προσφέροντας ταξίδια με άνεση, ταχύτητα και ασφάλεια. Το πλοίο Superferry II, το οποίο πραγματοποιεί καθημερινά δρομολόγια με αφετηρία τη Ραφήνα καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, διαθέτει και καμπίνες για φιλοξενία επιβατών με κινητικά προβλήματα, ή για όσους επιθυμούν να ταξιδέψουν με τα αγαπημένα τους κατοικίδια. Επίσης, θα βρείτε για τις εν πλω μετακινήσεις σας ανελκυστήρα, κυλιόμενες σκάλες και για την ευχάριστη παραμονή σας καφετέρια, open bar, κατάστημα, χώρους μη καπνιστών, σαλόνια με αεροπορικού τύπου καθίσματα, αναρρωτήριο, internet Wifi και δορυφορική τηλεόραση σε όλους τους χώρους, αίθουσα Home Cinema, πολυθρόνες μασάζ και γενικά όλες τις ανέσεις για ένα ευχάριστο ταξίδι. Το συμβατικού τύπου Superferry II έχει τη δυνατότητα μεταφοράς μέχρι διακοσίων πενήντα οχημάτων και φιλοξενίας μέχρι 1.630 επιβατών.
<h2 class="title-destination">Προορισμοί Golden Star Ferries</h2>Ταξιδέψτε άνετα, με φθηνά ακτοπλοϊκά εισιτήρια Golden Star Ferries, κάνοντας τις online κρατήσεις σας μέσα από το petas.gr. Το Superferry II αναχωρεί καθημερινά από τη Ραφήνα με προοριμό την Άνδρο, την Τήνο και τη Μύκονο. Προσεγγίζει επίσης και τη Νάξο με προγραμματισμένα δρομολόγια τέσσερις φορές την εβδομάδα, επεκτείνοντας έτσι τον καθιερωμένο πλου στα νησιά Άνδρο-Τήνο-Μύκονο. Οι εσωτερικοί χώροι του πλοίου είναι πλήρως κλιματιζόμενοι. Η εταιρεία Golden Star Ferries ορίζει, σύμφωνα με την Κοινοτική Οδηγία 98/41, να αναγράφεται το όνομα του κάθε επιβάτη πλήρως και σωστά, για λόγους ασφαλείας. Κατόπιν της επιβίβασης διενεργείται έλεγχος για την ταυτοποίηση των στοιχείων του κάθε επιβάτη, επομένως είναι απαραίτητο να έχετε μαζί σας έγγραφα (ταυτότητα ή διαβατήριο), που να πιστοποιούν τα ακριβή σας στοιχεία. Επίσης οι φοιτητές ή όσοι δικαιούνται εκπτώσεις, θα πρέπει να έχουν μαζί τους το αντίστοιχο πάσο. Κατά καιρούς η Golden Star Ferries διαθέτει προσφορές στους επιβάτες, ενώ τα παιδιά από πέντε μέχρι δέκα ετών πληρώνουν μειωμένο εισιτήριο, όπως και οι πολύτεκνοι. Για τα παιδιά μέχρι τεσσάρων ετών εκδίδεται δωρεάν εισιτήριο. Κατά τη διαδικασία της online κράτησης σας είναι απαραίτητη η καταχώρηση ενός έγκυρου και σωστού κινητού τηλεφώνου (κατά προτίμηση), ώστε σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης (ακύρωση ή αλλαγή δρομολογίου λόγω βλάβης πλοίου, καιρικών συνθηκών ή άλλων παραγόντων), να έχει η ακτοπλοϊκή εταιρεία (στην προκειμένη περίπτωση η Golden Star Ferries) τη δυνατότητα να εντοπίσει άμεσα τον επιβάτη και να τον ενημερώσει, αφ' ενός απαλλάσσοντας τον από την ταλαιπωρία της προσέλευσης στο λιμάνι, αφ' ετέρου προκειμένου να προτείνει εναλλακτικές λύσεις (αναχώρηση με κάποιο άλλο δρομολόγιο, αποζημίωση με το πλήρες αντίτιμο κτλ).
<h2 class="title-destination">Ακτοπλοϊκά εισιτήρια Golden Star Ferries στο petas.gr</h2>Κατά τη διαδικασία κράτησης και έκδοσης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων με τη Golden Star Ferries μέσα από το petas.gr και σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να παραλάβετε τα εισιτήρια σας απευθείας από το λιμάνι, θα πρέπει να έχετε υπόψη τα ακόλουθα: Η παραλαβή των εισιτηρίων γίνεται από τον κεντρικό πράκτορα της ακτοπλοϊκής εταιρείας στο λιμάνι. Η επίδειξη της ταυτότητας του επιβάτη και η παράδοση του κωδικού, που αντιστοιχεί στα εισιτήρια είναι αναγκαία. Επίσης, ο επιβάτης θα πρέπει να βρίσκεται στο λιμάνι τουλάχιστον μία ώρα πριν την αναχώρησή του, ειδικά αν η κράτηση περιλαμβάνει και μεταφορά αυτοκινήτου. Σε περίπτωση απώλειας των εισιτηρίων σας η Golden Star Ferries, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ορίζει, ότι θα πρέπει να εκδώσετε νέα ακτοπλοϊκά εισιτήρια για την πραγματοποίηση του ταξιδιού σας. Παράλληλα, αναζητάτε τα στοιχεία της παλιάς σας κράτησης και στέλνετε φαξ στην ακτοπλοϊκή εταιρεία με τους αριθμούς εισιτηρίων, τις ημερομηνίες αναχώρησης και επιστροφής και γενικά όλα τα δεδομένα της κράτησης σας. Τα στοιχεία των εισιτηρίων σας μπορούν να σας κοινοποιηθούν από το ταξιδιωτικό γραφείο, όπου έγινε η αρχική έκδοση. Η ακτοπλοϊκή εταιρεία αρχειοθετεί την υπόθεση και εφόσον διαπιστωθεί, ότι τα συγκεκριμένα εισιτήρια δεν έχουν μετατραπεί σε ανοικτής ημερομηνίας και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί για ταξιδι σε διάστημα τριών μηνών από την αρχική ημερομηνία αναχώρησης, εκδίδονται απευθείας από τη Golden Star Ferries νέα εισιτήρια χωρίς οικονομική επιβάρυνση, με τα ίδια δεδομένα, ώστε να τα χρησιμοποιήσει ο επιβάτης σε μελλοντικό του ταξίδι.